وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۷ ب.ظ

مداحی مدح حضرت اباعبدالله (ع) / مداحی انقلابی - جبهه و جنگ - زمینه


شبای جمعه آرزوی ما، زیارت کربلاته ارباب
حالا که قسمت نشد زیارت، بیا و جامونده‌هاتو دریاب


دلم به این گرمه هرجا باشم، اسیر این عشق و مبتلاتم

دلم خوشه که آخر سالی، مهمون این بزم باصفاتم


دل من / اسیر و مبتلای تو آقا

گِل من / عجیبن روضه‌های تو آقا

میمیرم / به شوق کربلای تو آقا


ای ذکر جنونم، اباعبدالله

من به تو مدیونم، اباعبدالله


ثارالله (2)، اباعبدالله {3}



دلم گرفته هوای سنگر، هوای جبهه هوای بارون

می باره چشمام به یاد فکه، به یاد هور و به یاد مجنون


صبح شلمچه، غروب اروند، شب دوکوهه... دلم رو برده

یاد شهیدای باصفای، روزای جبهه دلم رو برده


میخونم / به یاد مردای خدا امشب

میدونم / که هستن اینجا شهدا امشب

الهی / منم بشم مثل اونا امشب


با یاد شهدا، اباعبدالله

زمزمه‌ی لب‌ها، اباعبدالله


ثارالله (2)، اباعبدالله {3}



می بینم اون روزی رو که من از، مدافعان حریم یارم

می‌بینم اون روزی رو که من هم، شبیه ارباب کفن ندارم


ایشالا یک روز شبیه ارباب، سرِ من از این بدن جدا شه
برم تا عالم برا ظهور، عزیز زهرا آماده باشه

جوونیم / فدای شاه کربلا باشه

نشونیم / شبیه ام النجبا باشه

قیامت / بهشت من پای آقام باشه

سرباز ولی ام، اباعبدالله
با سیدعلی ام، اباعبدالله


ثارالله (2)، اباعبدالله {3}


دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


شبای جمعه آرزوی ما، زیارت کربلاته ارباب
حالا که قسمت نشد زیارت، بیا و جامونده‌هاتو دریاب


دلم به این گرمه هرجا باشم، اسیر این عشق و مبتلاتم

دلم خوشه که آخر سالی، مهمون این بزم باصفاتم


دل من / اسیر و مبتلای تو آقا

گِل من / عجیبن روضه‌های تو آقا

میمیرم / به شوق کربلای تو آقا


ای ذکر جنونم، اباعبدالله

من به تو مدیونم، اباعبدالله


ثارالله (2)، اباعبدالله {3}



دلم گرفته هوای سنگر، هوای جبهه هوای بارون

می باره چشمام به یاد فکه، به یاد هور و به یاد مجنون


صبح شلمچه، غروب اروند، شب دوکوهه... دلم رو برده

یاد شهیدای باصفای، روزای جبهه دلم رو برده


میخونم / به یاد مردای خدا امشب

میدونم / که هستن اینجا شهدا امشب

الهی / منم بشم مثل اونا امشب


با یاد شهدا، اباعبدالله

زمزمه‌ی لب‌ها، اباعبدالله


ثارالله (2)، اباعبدالله {3}



می بینم اون روزی رو که من از، مدافعان حریم یارم

می‌بینم اون روزی رو که من هم، شبیه ارباب کفن ندارم


ایشالا یک روز شبیه ارباب، سرِ من از این بدن جدا شه
برم تا عالم برا ظهور، عزیز زهرا آماده باشه

جوونیم / فدای شاه کربلا باشه

نشونیم / شبیه ام النجبا باشه

قیامت / بهشت من پای آقام باشه

سرباز ولی ام، اباعبدالله
با سیدعلی ام، اباعبدالله


ثارالله (2)، اباعبدالله {3}


دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی