وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۱ ب.ظ

مداحی شب سوم ماه محرم - حضرت رقیه (س) - زمینه

بابا، بابا

چه جور دلت اومد بری، ماها رو تنها بذاری

گفته بودی میری سفر، برام عروسک بیاری


بابا نبودی و همش، کتک زدن سه ساله‌تو

درد دلام زیاد شدن، کدومشو بگم به تو


موی سفید قبول داری، سه سالگی یه جوریاس

این اثر گذشتن از، محله‌ی یهودیاس


اونجا نشونمون می‌دادن، بابا

همَش به ما می‌خندیدن، بابا

گُلِ سرِ قشنگمو، بابا

ازَم همونجا دزدیدن، بابا


بابا، بابا


رفتی و حال و روز من، این طوریاس که می‌بینی
ای زینت دوش نبی، ببخش رو خاکا میشینی


شیرین زبون بودم ولی، نمی‌تونم حرف بزن

آخه تا من چیزی بگم، اینا میان می‌زننم


ببین شبیه مادرت، تنم پُر از کبودیه

اینم یه یادگاری از، نامردای یهودیه


هرکی رسیده منو زده، بابا

منم تو رو صدا زدم، بابا

ولی جوابمو ندادی، بابا

یعنی من اینقده بَدَم؟ بابا


بابا، بابا



دیگه بریدم از همه، نذار که زار و تنهاشم

بابا دیگه ولم نکن، میخوام فقط با تو باشم


«مَنِ الذی أیتَمَنی» یتیمی دردِ بَدیه

اینکه بریدن سرِتو، از پشت سر نامردیه


از وقتی بابا اومدی، مدام بوی نون میاد

از گوشه‌ی لبت هنوز، بابایی داره خون میاد


خودم دیدم که خیزرانو، بابا

میزد به صورتت نامرد، بابا

یه حالی شد که عمه جون گفت

نگاه نکن رقیه برگرد...


بابا، بابا



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شب سوم ماه محرم - حضرت رقیه (س) - زمینه

چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۱ ب.ظ

بابا، بابا

چه جور دلت اومد بری، ماها رو تنها بذاری

گفته بودی میری سفر، برام عروسک بیاری


بابا نبودی و همش، کتک زدن سه ساله‌تو

درد دلام زیاد شدن، کدومشو بگم به تو


موی سفید قبول داری، سه سالگی یه جوریاس

این اثر گذشتن از، محله‌ی یهودیاس


اونجا نشونمون می‌دادن، بابا

همَش به ما می‌خندیدن، بابا

گُلِ سرِ قشنگمو، بابا

ازَم همونجا دزدیدن، بابا


بابا، بابا


رفتی و حال و روز من، این طوریاس که می‌بینی
ای زینت دوش نبی، ببخش رو خاکا میشینی


شیرین زبون بودم ولی، نمی‌تونم حرف بزن

آخه تا من چیزی بگم، اینا میان می‌زننم


ببین شبیه مادرت، تنم پُر از کبودیه

اینم یه یادگاری از، نامردای یهودیه


هرکی رسیده منو زده، بابا

منم تو رو صدا زدم، بابا

ولی جوابمو ندادی، بابا

یعنی من اینقده بَدَم؟ بابا


بابا، بابا



دیگه بریدم از همه، نذار که زار و تنهاشم

بابا دیگه ولم نکن، میخوام فقط با تو باشم


«مَنِ الذی أیتَمَنی» یتیمی دردِ بَدیه

اینکه بریدن سرِتو، از پشت سر نامردیه


از وقتی بابا اومدی، مدام بوی نون میاد

از گوشه‌ی لبت هنوز، بابایی داره خون میاد


خودم دیدم که خیزرانو، بابا

میزد به صورتت نامرد، بابا

یه حالی شد که عمه جون گفت

نگاه نکن رقیه برگرد...


بابا، بابا



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی