وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۷ ب.ظ

مداحی شب چهارم ماه محرم - حضرت حر (ع) - زمینه و واحد تند

از روی تو خجلت دارم / آقای کریمان العفو
روسیاهم و شرمنده / ای شاه شهیدان العفو / ثارالله


میدانم شها خطاکارم من

شرم از زینب و شما دارم من

آقاجان ببخش، که بدکردارم من

ثارالله حسین اباعبدالله

سرباز سپاهت گردم / فدایی تو یا مولا

عشق تو مرا خواهد برد / از پایین به سوی بالا / ثارالله


می خواهم شوم فدایت آقا

می افتد سرم به پایت آقا

گردم من هم از، شهدایت آقا

ثارالله حسین اباعبدالله

*با برداشتی از مداحی حاج میثم مطیعی

دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

از روی تو خجلت دارم / آقای کریمان العفو
روسیاهم و شرمنده / ای شاه شهیدان العفو / ثارالله


میدانم شها خطاکارم من

شرم از زینب و شما دارم من

آقاجان ببخش، که بدکردارم من

ثارالله حسین اباعبدالله

سرباز سپاهت گردم / فدایی تو یا مولا

عشق تو مرا خواهد برد / از پایین به سوی بالا / ثارالله


می خواهم شوم فدایت آقا

می افتد سرم به پایت آقا

گردم من هم از، شهدایت آقا

ثارالله حسین اباعبدالله

*با برداشتی از مداحی حاج میثم مطیعی

دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی