وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۰۵ ب.ظ

مداحی مدح - حضرت اباعبدالله (ع) و امام رضا (ع) - شور و زمینه

شب جمعه شد و، دلم هوایی شده

حال و هوام باز، کرب و بلایی شده

 

شوق زیارت، دارم توی این شبا

آرزومه باز، بیام به کرب و بلا

 

منو یه نیگا کن ارباب / تا که حاجت بگیرم

آرزومه تو صحنت / حسین بگم بمیرم

 

مبتلای روضه‌های توام

نوکر، نوکرای توام

 

یاحسین، یا ثارالله

 

غوغای جنگه، تو شام و تو سوریه

تموم دردم، همین غم دوریه

 

دلم میخواد تا، سرم بره روی نی

بَسّه صبوری، فراق تو تا به کِی

 

آقا بگو که چه جوری / حججی رو خریدی

خوش به حالش که آخر / گریه‌هاشو شنیدی

 

جون من فدای شاه کرم

نذر این، مدافعان حرم

 

یاحسین، یا ثارالله

 

همه هستی من، فدای گوشه نگات

با اذن زهرا، میخوام بمیرم برات

 

چیکار کنم تا، منو خداییم کنی

ایشالا من رو، امام رضاییم کنی

 

وقتی برا زیارت / دلم به جنب و جوشه

میرم به سمت مشهد / تا که دلم آروم شه

 

عشق تو، ابتدای منه

مشهدت، کربلایی منه

 

ضامن آهو یارضا


دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شب جمعه شد و، دلم هوایی شده

حال و هوام باز، کرب و بلایی شده

 

شوق زیارت، دارم توی این شبا

آرزومه باز، بیام به کرب و بلا

 

منو یه نیگا کن ارباب / تا که حاجت بگیرم

آرزومه تو صحنت / حسین بگم بمیرم

 

مبتلای روضه‌های توام

نوکر، نوکرای توام

 

یاحسین، یا ثارالله

 

غوغای جنگه، تو شام و تو سوریه

تموم دردم، همین غم دوریه

 

دلم میخواد تا، سرم بره روی نی

بَسّه صبوری، فراق تو تا به کِی

 

آقا بگو که چه جوری / حججی رو خریدی

خوش به حالش که آخر / گریه‌هاشو شنیدی

 

جون من فدای شاه کرم

نذر این، مدافعان حرم

 

یاحسین، یا ثارالله

 

همه هستی من، فدای گوشه نگات

با اذن زهرا، میخوام بمیرم برات

 

چیکار کنم تا، منو خداییم کنی

ایشالا من رو، امام رضاییم کنی

 

وقتی برا زیارت / دلم به جنب و جوشه

میرم به سمت مشهد / تا که دلم آروم شه

 

عشق تو، ابتدای منه

مشهدت، کربلایی منه

 

ضامن آهو یارضا


دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی