وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۵۰ ب.ظ

مداحی مدح - حضرت اباعبدالله (ع) - شور و زمینه

حسرت کربلا / خواب ایوون طلا

ای امیر کرم / قبله‌ی باورم / یابن زهرا حسین

اعتبارم تویی / کار و بارم تویی

ذکر چشم ترم / لحظه‌ی آخرم / یابن زهرا حسین

 

آقا من بیچاره‌تم - مست و آواره‌تم

شده خواب هر شبم // دیدار حرم

دل تنگم مبتلاس - بی تاب کربلاس

نمی‌افته شوق این // دیدار از سرم

 

نوکریت -  آبرومه حسین

کربلات -  آرزومه حسین

 

یاثارالله وبن ثاره

 

من گدای توام / خاک پای توام

از همون بچه‌گیم / بوده تو زندگیم / دین و دنیا حسین

ای امام دلم / داغ تو قاتلم

خواب شب‌های من / ذکر لب‌های من / محلَ محلا حسین

 

همه‌ی دارایی‌ام - شورم و شیدایی‌ام

روضه‌ی گودال تو // روضه‌ی قتلگاه

نعره‌ی طوفانی‌ام - جلوه‌ی قرآنی‌ام

سوره‌ی والفجرم و // آیه‌ی هل اتی

 

زندگیم -  وقف روضه‌ی تو

بندگیم -  شور نوحه‌ی تو

 

یاثارالله وبن ثاره

 

در دفاع از حرم / ای امیر کرم

همه فکرم شده / فکر و ذکرم شده / آیه‌های جنون

افتخار منه / اعتبار منه

نوبت من بشه / قسمت من بشه / تن غرق به خون

 

به خدا تو روضه‌ها - شده رو لب‌هام دعا

تو دفاع از این حرم // سرم بشه جدا

اگه این امضا بشه / دل من دریا بشه

سر من هم مثل تو // بره رو نیزه‌ها

 

آرزوم -  غرق خون شدنه

آبروم -  بی‌نشون شدنه

 

یاثارالله وبن ثاره

 

دانلود سبک

 

اجرای کربلایی حسین رضائیان

صوت کلیپ تصویری



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی مدح - حضرت اباعبدالله (ع) - شور و زمینه

جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۵۰ ب.ظ

حسرت کربلا / خواب ایوون طلا

ای امیر کرم / قبله‌ی باورم / یابن زهرا حسین

اعتبارم تویی / کار و بارم تویی

ذکر چشم ترم / لحظه‌ی آخرم / یابن زهرا حسین

 

آقا من بیچاره‌تم - مست و آواره‌تم

شده خواب هر شبم // دیدار حرم

دل تنگم مبتلاس - بی تاب کربلاس

نمی‌افته شوق این // دیدار از سرم

 

نوکریت -  آبرومه حسین

کربلات -  آرزومه حسین

 

یاثارالله وبن ثاره

 

من گدای توام / خاک پای توام

از همون بچه‌گیم / بوده تو زندگیم / دین و دنیا حسین

ای امام دلم / داغ تو قاتلم

خواب شب‌های من / ذکر لب‌های من / محلَ محلا حسین

 

همه‌ی دارایی‌ام - شورم و شیدایی‌ام

روضه‌ی گودال تو // روضه‌ی قتلگاه

نعره‌ی طوفانی‌ام - جلوه‌ی قرآنی‌ام

سوره‌ی والفجرم و // آیه‌ی هل اتی

 

زندگیم -  وقف روضه‌ی تو

بندگیم -  شور نوحه‌ی تو

 

یاثارالله وبن ثاره

 

در دفاع از حرم / ای امیر کرم

همه فکرم شده / فکر و ذکرم شده / آیه‌های جنون

افتخار منه / اعتبار منه

نوبت من بشه / قسمت من بشه / تن غرق به خون

 

به خدا تو روضه‌ها - شده رو لب‌هام دعا

تو دفاع از این حرم // سرم بشه جدا

اگه این امضا بشه / دل من دریا بشه

سر من هم مثل تو // بره رو نیزه‌ها

 

آرزوم -  غرق خون شدنه

آبروم -  بی‌نشون شدنه

 

یاثارالله وبن ثاره

 

دانلود سبک

 

اجرای کربلایی حسین رضائیان

صوت کلیپ تصویری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی