وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ب.ظ

مداحی شهادت امام صادق (ع) – واحد کند (سنگین)

دل شیعه غصه داره، شبیه ابر بهاره / دل شیعه، پر از ماتم، پر از اشک و پر ستاره

یاد بقیعت می کنم – قبر غریبت می کنم

ای گل پرپر، ای شه و سرور، ما که در سوز و گدازیم

قلب ما خونه، روضه می خونه، کی برات حرم می سازیم

جانم امام صادق

 

عجب از دور و زمونه، ز جور این آشیونه / که هنگام، نماز شب، آتیش زد دشمن به خونه

جانمازو کشید عدو- خوردی زمین از روبرو

یادی از مادر، کرده ای دیگر، گریه می کردی برا او

قصه ی زهرا، زنده شد حالا، قصه ی آتیش و گیسو

جانم امام صادق

 

کی میگه این ها محاله، که با اشک و آه و ناله / دست بسته، تورو بردند، مثِ اون طفل سه ساله

با یاد عمه زینبت – با قلب پر تاب و تبت

پا برهنه تو، می دویدی دنبال مرکب ای حبیبم

آرزو دارم، آبرو دارم، کن دوا دردم طبیبم

جانم امام صادق


دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شهادت امام صادق (ع) – واحد کند (سنگین)

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ب.ظ

دل شیعه غصه داره، شبیه ابر بهاره / دل شیعه، پر از ماتم، پر از اشک و پر ستاره

یاد بقیعت می کنم – قبر غریبت می کنم

ای گل پرپر، ای شه و سرور، ما که در سوز و گدازیم

قلب ما خونه، روضه می خونه، کی برات حرم می سازیم

جانم امام صادق

 

عجب از دور و زمونه، ز جور این آشیونه / که هنگام، نماز شب، آتیش زد دشمن به خونه

جانمازو کشید عدو- خوردی زمین از روبرو

یادی از مادر، کرده ای دیگر، گریه می کردی برا او

قصه ی زهرا، زنده شد حالا، قصه ی آتیش و گیسو

جانم امام صادق

 

کی میگه این ها محاله، که با اشک و آه و ناله / دست بسته، تورو بردند، مثِ اون طفل سه ساله

با یاد عمه زینبت – با قلب پر تاب و تبت

پا برهنه تو، می دویدی دنبال مرکب ای حبیبم

آرزو دارم، آبرو دارم، کن دوا دردم طبیبم

جانم امام صادق


دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی