وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ق.ظ

مداحی شهادت حضرت زهرا (س) - زمینه

از داغ تو // دلم یه دریا طوفانه

این اشکای // چشمای یه قهرمانه

زهرای من // پاشو علی دل نگرانه

 

دلم گرفته از زمونه - یازهرا یازهرا

بعد تو زندگی عذابه - یازهرا یازهرا

 

چشاتو واکن تا نمردم - یازهرا یازهرا

از غم تو دلم کبابه - یازهرا یازهرا

 

ای آروم جونم / ای خانوم خونم

میری تنها میمونم / یار مهربونم

 

دردای تو // آتیش زده به جونم

درد پهلو // شده عذابت می دونم

تا روز مرگ // به مهربونیت مدیونم

 

من میدونم که پشت اون در - یازهرا یازهرا

چه بلایی سرت آوردن - یازهرا یازهرا

 

افتاده بودی روی خاکا - یازهرا یازهرا

منو با دست بسته بردن - یازهرا یازهرا

 

ای باغ و بهارم / خیلی بیقرارم

بی تو زندگی زهره / من طاقت ندارم

 

ای آروم جونم / ای خانوم خونم

میری تنها میمونم / یار مهربونم


دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شهادت حضرت زهرا (س) - زمینه

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ق.ظ

از داغ تو // دلم یه دریا طوفانه

این اشکای // چشمای یه قهرمانه

زهرای من // پاشو علی دل نگرانه

 

دلم گرفته از زمونه - یازهرا یازهرا

بعد تو زندگی عذابه - یازهرا یازهرا

 

چشاتو واکن تا نمردم - یازهرا یازهرا

از غم تو دلم کبابه - یازهرا یازهرا

 

ای آروم جونم / ای خانوم خونم

میری تنها میمونم / یار مهربونم

 

دردای تو // آتیش زده به جونم

درد پهلو // شده عذابت می دونم

تا روز مرگ // به مهربونیت مدیونم

 

من میدونم که پشت اون در - یازهرا یازهرا

چه بلایی سرت آوردن - یازهرا یازهرا

 

افتاده بودی روی خاکا - یازهرا یازهرا

منو با دست بسته بردن - یازهرا یازهرا

 

ای باغ و بهارم / خیلی بیقرارم

بی تو زندگی زهره / من طاقت ندارم

 

ای آروم جونم / ای خانوم خونم

میری تنها میمونم / یار مهربونم


دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی