وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ق.ظ

مداحی مدح - حضرت اباعبدالله (ع) - واحد تند

با تموم وجودم تا بی نهایت / شده ذکر و شعارم، جانم فدایت

پای عشق تو هستم تا آخر عمر / می دهم جان خود را پای ولایت

اگه باشه لیاقت - میرسم به سعادت

پارکاب حضرت صاحب، یه روزی ایشالله - میرسم به شهادت

ارباب ارباب، هستی من دست توئه

ارباب ارباب، وجود من مست توئه

ارباب ارباب، همیشه پابست توئه

آقام آقام، یاحسین یا ثارالله


دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی مدح - حضرت اباعبدالله (ع) - واحد تند

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ق.ظ

با تموم وجودم تا بی نهایت / شده ذکر و شعارم، جانم فدایت

پای عشق تو هستم تا آخر عمر / می دهم جان خود را پای ولایت

اگه باشه لیاقت - میرسم به سعادت

پارکاب حضرت صاحب، یه روزی ایشالله - میرسم به شهادت

ارباب ارباب، هستی من دست توئه

ارباب ارباب، وجود من مست توئه

ارباب ارباب، همیشه پابست توئه

آقام آقام، یاحسین یا ثارالله


دانلود سبک

نظرات  (۱)

چرا این قدر کمه متن یه یند فقط
پاسخ:
باسلام. این بند در واقع به شعر دیگری از طرف حقیر اضافه شد. التماس دعا. یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی