وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۴ ق.ظ

مداحی مدح - حضرت اباعبدالله (ع) - واحد تند

پیچیده تو کوچه ی این شهر، عطر و نسیم نوکریتون / آقا سلام ای شاه بی سر، اومد گدای همیشگیتون

هم ناله با خیل ملائک، اشک چشام جاریه ارباب / ذکر لبم از شب اول، نوکر روسیاتو دریاب

دلم تنگ محرم بود، خدا رو شکر که باز دیدم -  دوباره نوکرت هستم، دوباره غرق امیدم

همه عالم فدای تو / همه عالم گدای تو /  تموم زندگی من / فدای خاک پای تو

امیری یا حسین مولا


میاد صدای روضه خون ها، ذکر مصیبت میشه هرشب / روضه ی کربلای ارباب، روضه ی غصه های زینب

داغ علی اکبر و عباس، داغ علی اصغر بی آب / داغ یتیمای برادر، روضه ی تیر و قلب ارباب

دوباره توی این هیئت، به عشقت روضه خون میشم - میگم نام اباالفضلو، گرفتار جنون میشم

دوباره بوی عطر و عود / بخر اشک چشامو زود / الهی دشمن هیئت / بشه هرجا که هست نابود

امیری یا حسین مولا

 

من تا ابد نوکرت هستم، من تا به ابد خونه به دوشم / اشک چشامو یابن زهرا، به عالمی نمی فروشم

شعارمه تا دم آخر، حسین تویی دار و ندارم / پاییزی ام اما تو هیئت، با عشق تو پر از بهارم

گرفتار ولایت هستم از روزی که فهمیدم - ولایت قصه ی عشقه، من این عاشقی رو دیدم

تموم گفت و گوی من / ولایت آبروی من / خدا میدونه که هستش / شهادت آرزوی من

امیری یا حسین مولا



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی مدح - حضرت اباعبدالله (ع) - واحد تند

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۴ ق.ظ

پیچیده تو کوچه ی این شهر، عطر و نسیم نوکریتون / آقا سلام ای شاه بی سر، اومد گدای همیشگیتون

هم ناله با خیل ملائک، اشک چشام جاریه ارباب / ذکر لبم از شب اول، نوکر روسیاتو دریاب

دلم تنگ محرم بود، خدا رو شکر که باز دیدم -  دوباره نوکرت هستم، دوباره غرق امیدم

همه عالم فدای تو / همه عالم گدای تو /  تموم زندگی من / فدای خاک پای تو

امیری یا حسین مولا


میاد صدای روضه خون ها، ذکر مصیبت میشه هرشب / روضه ی کربلای ارباب، روضه ی غصه های زینب

داغ علی اکبر و عباس، داغ علی اصغر بی آب / داغ یتیمای برادر، روضه ی تیر و قلب ارباب

دوباره توی این هیئت، به عشقت روضه خون میشم - میگم نام اباالفضلو، گرفتار جنون میشم

دوباره بوی عطر و عود / بخر اشک چشامو زود / الهی دشمن هیئت / بشه هرجا که هست نابود

امیری یا حسین مولا

 

من تا ابد نوکرت هستم، من تا به ابد خونه به دوشم / اشک چشامو یابن زهرا، به عالمی نمی فروشم

شعارمه تا دم آخر، حسین تویی دار و ندارم / پاییزی ام اما تو هیئت، با عشق تو پر از بهارم

گرفتار ولایت هستم از روزی که فهمیدم - ولایت قصه ی عشقه، من این عاشقی رو دیدم

تموم گفت و گوی من / ولایت آبروی من / خدا میدونه که هستش / شهادت آرزوی من

امیری یا حسین مولا



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی