وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۷ ق.ظ

مداحی شب و روز تاسوعا - حضرت عباس (ع) – واحد کند (سنگین)

آه ای علمدار سپاهم، یا ابوفاضل

ای تکیه گاهم، ای پناهم، یا ابوفاضل

برادرم، آب آورم، دریای من برگرد

ای آخرین دلخوشی، دنیای من برگرد

رفتی به سمت علقمه / خدا به همراهت

دعای این لب تشنه ها / هرجا به همراهت

برادرم وای وای


در بین نخلستان شده، غوغا علمدارم

گویی مرا خواندی برادر، ای سپهدارم

قطع الیمین، روی زمین، پژمرده و پرپر

تیر سه شعبه بین چشمت، وای از این منظر

برادرم خیز و بین / چه آمده بر من

آتش زده بر جگرم / خنده ی دشمن

برادرم وای من

 

رفتی و تنها می گذاری، خیمه گاهم را

هرگز نمی گویم ز روی، تو نگاهم را

رفتی و من، با صد محن، فکر حرم هستم

حالا پناه خیمه گاهم، رفته از دستم

رقیه و سکینه را / امان بده برخیز

غیرت خود را تو به من / نشان بده برخیز

برادرم وای وای



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آه ای علمدار سپاهم، یا ابوفاضل

ای تکیه گاهم، ای پناهم، یا ابوفاضل

برادرم، آب آورم، دریای من برگرد

ای آخرین دلخوشی، دنیای من برگرد

رفتی به سمت علقمه / خدا به همراهت

دعای این لب تشنه ها / هرجا به همراهت

برادرم وای وای


در بین نخلستان شده، غوغا علمدارم

گویی مرا خواندی برادر، ای سپهدارم

قطع الیمین، روی زمین، پژمرده و پرپر

تیر سه شعبه بین چشمت، وای از این منظر

برادرم خیز و بین / چه آمده بر من

آتش زده بر جگرم / خنده ی دشمن

برادرم وای من

 

رفتی و تنها می گذاری، خیمه گاهم را

هرگز نمی گویم ز روی، تو نگاهم را

رفتی و من، با صد محن، فکر حرم هستم

حالا پناه خیمه گاهم، رفته از دستم

رقیه و سکینه را / امان بده برخیز

غیرت خود را تو به من / نشان بده برخیز

برادرم وای وای



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی