وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ق.ظ

مداحی شب عاشورا – واحد کند (سنگین)

سر میذارم روی شونت، تا یه بار دیگه

گوش بکنی به حرف خواهر، چی بهت میگه

حال و هوا، تو خیمه ها، عجیب و غمگینه

یه غصه ای رو قلبمه، که خیلی سنگینه

بهم بگو برادرم / چه خبره فردا

قرار چه مصیبتی / سرم بیاد آقا

وای از دل زینب


گوش بده به تا بهت بگم که، چی میشه فردا

سرِ برادر تو میره، به نیزه ی اعدا

اصغر من، اکبر من، فردا تو این صحرا

جلو چشای تو میشن، فدایی بابا

قاسم و عباس و دوتا / گل پسرای تو

شهید میشن؛ اینه تمومِ / ماجرای تو

وای از دل زینب

 

بذا تا خیال من از، تو بشه راحت

بذا تا بگم که این، خیمه میشه غارت

جلو چشات، پیش نگات، میون اون گودال

میشینه رو سینه ی من، یه وقت نری از حال

گوشواره ی دخترارو / جمع بکنی امشب

گره بزن به معجر / دخترکا زینب

وای از دل زینب



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شب عاشورا – واحد کند (سنگین)

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ق.ظ

سر میذارم روی شونت، تا یه بار دیگه

گوش بکنی به حرف خواهر، چی بهت میگه

حال و هوا، تو خیمه ها، عجیب و غمگینه

یه غصه ای رو قلبمه، که خیلی سنگینه

بهم بگو برادرم / چه خبره فردا

قرار چه مصیبتی / سرم بیاد آقا

وای از دل زینب


گوش بده به تا بهت بگم که، چی میشه فردا

سرِ برادر تو میره، به نیزه ی اعدا

اصغر من، اکبر من، فردا تو این صحرا

جلو چشای تو میشن، فدایی بابا

قاسم و عباس و دوتا / گل پسرای تو

شهید میشن؛ اینه تمومِ / ماجرای تو

وای از دل زینب

 

بذا تا خیال من از، تو بشه راحت

بذا تا بگم که این، خیمه میشه غارت

جلو چشات، پیش نگات، میون اون گودال

میشینه رو سینه ی من، یه وقت نری از حال

گوشواره ی دخترارو / جمع بکنی امشب

گره بزن به معجر / دخترکا زینب

وای از دل زینب



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی