وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۵ ق.ظ

مداحی شب پنجم ماه محرم - حضرت عبدالله (ع) – واحد کند (سنگین)

تو خیمه موندن علت، دلشوره ها میشه

این زندگی وقتی نباشی، بی بها میشه

بیا عمو، به من بگو، مگه چی کم دارم

منو سپردی دست عمه، کردی آواره م

میون میدون نبرد / موندی تک و تنها

به غیرتم برمیخوره / موندم پیش زن ها

عموی مظلومم

 

عمه اجازه بده که، برم برا یاری

خودم مراقبم به قرآن، تو چیکار داری

عمه ببین، از روی زین، عموی من افتاد

دستمو می کشم ببخشید، هرچه بادا باد

عموجونم غصه نخور / که یاورت اومد

به یاری تو پسرِ / برادرت اومد

عموی مظلومم

 

یه مشت حرومی دور تو، با هرچی که دارن

تو رو دارن میزنند و، مشغول آزارن

آخه چرا، کمون دارا، تو رو نشون کردن

مگه اینجا بقیعه، تیر بارون کردن

دستمو هم جدا کنند / چیزی نمیگم من

از تو عموی مهربون / جدا نمیشم من

عموی مظلومم



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تو خیمه موندن علت، دلشوره ها میشه

این زندگی وقتی نباشی، بی بها میشه

بیا عمو، به من بگو، مگه چی کم دارم

منو سپردی دست عمه، کردی آواره م

میون میدون نبرد / موندی تک و تنها

به غیرتم برمیخوره / موندم پیش زن ها

عموی مظلومم

 

عمه اجازه بده که، برم برا یاری

خودم مراقبم به قرآن، تو چیکار داری

عمه ببین، از روی زین، عموی من افتاد

دستمو می کشم ببخشید، هرچه بادا باد

عموجونم غصه نخور / که یاورت اومد

به یاری تو پسرِ / برادرت اومد

عموی مظلومم

 

یه مشت حرومی دور تو، با هرچی که دارن

تو رو دارن میزنند و، مشغول آزارن

آخه چرا، کمون دارا، تو رو نشون کردن

مگه اینجا بقیعه، تیر بارون کردن

دستمو هم جدا کنند / چیزی نمیگم من

از تو عموی مهربون / جدا نمیشم من

عموی مظلومم



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی