وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

مداحی شب و روز تاسوعا - حضرت عباس (ع) - زمینه

در جمع هاشمیون، نور حق منجلی بود

ماه شب های زینب، عباس بن علی بود

 

کاشف الکرب حسین -  آبروی عالمین

قوّت قلب حرم -  خیمه ها را نور عین

 

یا ابوفاضل مدد

 

بی همتا در شجاعت، سردار و میرلشگر

پشتیبان امام و، فرمانبردار رهبر

 

تا همیشه تا ابد -  بی حساب و بی عدد

ذکر اهل آسمون -  یا ابوفاضل مدد

 

یا ابوفاضل مدد

 

کوری چشم آنکه، از من دارد شکایت

هستم تا لحظه ی مرگ، پشتیبان ولایت

 

من غلام حیدرم -  خاک پای قنبرم

هرچه دارم از علی ست -  جان فدای رهبرم

 

یا ابوفاضل مدد



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شب و روز تاسوعا - حضرت عباس (ع) - زمینه

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

در جمع هاشمیون، نور حق منجلی بود

ماه شب های زینب، عباس بن علی بود

 

کاشف الکرب حسین -  آبروی عالمین

قوّت قلب حرم -  خیمه ها را نور عین

 

یا ابوفاضل مدد

 

بی همتا در شجاعت، سردار و میرلشگر

پشتیبان امام و، فرمانبردار رهبر

 

تا همیشه تا ابد -  بی حساب و بی عدد

ذکر اهل آسمون -  یا ابوفاضل مدد

 

یا ابوفاضل مدد

 

کوری چشم آنکه، از من دارد شکایت

هستم تا لحظه ی مرگ، پشتیبان ولایت

 

من غلام حیدرم -  خاک پای قنبرم

هرچه دارم از علی ست -  جان فدای رهبرم

 

یا ابوفاضل مدد



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی