وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ق.ظ

مداحی شب ششم ماه محرم - حضرت قاسم (ع) – واحد کند (سنگین)

اومدم فدات بشم عمو حسین // فدای نگات بشم عمو حسین

نامه ی بابامو آوردم برات - اجازه ندی می افتم به پاهات

داری گریه می کنی عموجونم - فدای چکیدن اشک چشات

گریه نکن! طاقت نداره قاسم تو / عموی من! فدای غصه و غم تو

جانم حسین2، عموی خوبم

 

عموجون سر روی شونت میذارم // بعد اکبر دیگه طاقت ندارم

زرهی پیدا نشد برای من - جای اون به تن کنم حالا کفن

وقتشه نشون بدم که من کی ام - وقتشه زنده بشه یاد حسن

عازم نبرد، به زیر لب « إن تنکرونی » / جون من فدات، خدا کنه قابل بدونی

جانم حسین2، عموی خوبم

 

عموجون بیا ببین قد کشیدم // آخرش به آرزوهام رسیدم

مثل زهرا مادرت پهلوم شکست - استخون سینه و بازوم شکست

رد شدن مرکبا از روی تنم - استخون صورتم آروم شکست

خون جاریه، از گوشه ی لبم عموجون / احلی من العسل شده غرقابه ی خون

جانم حسین2، عموی خوبم

 

 

دانلود سبک


نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اومدم فدات بشم عمو حسین // فدای نگات بشم عمو حسین

نامه ی بابامو آوردم برات - اجازه ندی می افتم به پاهات

داری گریه می کنی عموجونم - فدای چکیدن اشک چشات

گریه نکن! طاقت نداره قاسم تو / عموی من! فدای غصه و غم تو

جانم حسین2، عموی خوبم

 

عموجون سر روی شونت میذارم // بعد اکبر دیگه طاقت ندارم

زرهی پیدا نشد برای من - جای اون به تن کنم حالا کفن

وقتشه نشون بدم که من کی ام - وقتشه زنده بشه یاد حسن

عازم نبرد، به زیر لب « إن تنکرونی » / جون من فدات، خدا کنه قابل بدونی

جانم حسین2، عموی خوبم

 

عموجون بیا ببین قد کشیدم // آخرش به آرزوهام رسیدم

مثل زهرا مادرت پهلوم شکست - استخون سینه و بازوم شکست

رد شدن مرکبا از روی تنم - استخون صورتم آروم شکست

خون جاریه، از گوشه ی لبم عموجون / احلی من العسل شده غرقابه ی خون

جانم حسین2، عموی خوبم

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی