وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ق.ظ

مداحی شب ششم ماه محرم - حضرت قاسم (ع) - زمزمه

عمو بیا برس به فریادم / بیا ببین رو خاکا افتادم / تموم هستیمو به پات دادم / بیا عموجون، بیا عموجون

عسل می ریزه از سبوی من / نشسته بابام روبروی من / شده میسر آرزوی من / بیا عموجون، بیا عموجون

بیا که جون بدم روی پاهات - بگیر تو دستامو توی دستات - غصه شدم دوباره رو غم هات - شرمنده ام من، شرمنده ام من

 

کجایی یادگار داداشم / دلت میاد بری و تنهاشم / نذار اسیر غصه ها باشم / گل برادر، گل برادر

بعد علی دلم به تو خوش بود / داری میری، دارم میشم نابود / می بینمت دوباره خیلی زود / گل برادر، گل برادر

عمو نکش روی زمین پاتو - عمو نکش رو خاکا دستاتو - به یاد میارم یاد باباتو - کجایی داداش، کجایی داداش

 

عمو به لب رسیده جون من / دیگه تموم شده توون من / ببین شکسته استخون من / آه و واویلا، آه و واویلا

دیدن تو به قلبم آتیش زد / آخه چه جوری تو کشیدی قد / از داغ تو جونم به لب اومد / آه و واویلا، آه و واویلا

شکسته سینه مثل زهرایی - دلم هواتو کرده بابایی - برا خودت شدی تو آقایی - آه و واویلا، آه و واویلا

 

 

دانلود سبک


نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شب ششم ماه محرم - حضرت قاسم (ع) - زمزمه

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ق.ظ

عمو بیا برس به فریادم / بیا ببین رو خاکا افتادم / تموم هستیمو به پات دادم / بیا عموجون، بیا عموجون

عسل می ریزه از سبوی من / نشسته بابام روبروی من / شده میسر آرزوی من / بیا عموجون، بیا عموجون

بیا که جون بدم روی پاهات - بگیر تو دستامو توی دستات - غصه شدم دوباره رو غم هات - شرمنده ام من، شرمنده ام من

 

کجایی یادگار داداشم / دلت میاد بری و تنهاشم / نذار اسیر غصه ها باشم / گل برادر، گل برادر

بعد علی دلم به تو خوش بود / داری میری، دارم میشم نابود / می بینمت دوباره خیلی زود / گل برادر، گل برادر

عمو نکش روی زمین پاتو - عمو نکش رو خاکا دستاتو - به یاد میارم یاد باباتو - کجایی داداش، کجایی داداش

 

عمو به لب رسیده جون من / دیگه تموم شده توون من / ببین شکسته استخون من / آه و واویلا، آه و واویلا

دیدن تو به قلبم آتیش زد / آخه چه جوری تو کشیدی قد / از داغ تو جونم به لب اومد / آه و واویلا، آه و واویلا

شکسته سینه مثل زهرایی - دلم هواتو کرده بابایی - برا خودت شدی تو آقایی - آه و واویلا، آه و واویلا

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی