وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ق.ظ

مداحی شب سوم ماه محرم - حضرت رقیه (س) – واحد کند (سنگین)

شد شب تارم سحر، آمد پدر // مهربان بابایم آمد از سفر

از تو ممنونم که آخر آمدی - خوب شد بابا که دیگر آمدی

آنقدر مستاق دیدار منی - با دو پا نه بلکه با سر آمدی

مهربان بابا، حال خرابم را نظر کن / از سفر بی من، جان رقیه تو حذر کن

من الذی ایتمنی، بابا حسین جان


شد خرابه غرق نور از روی تو // می زنم شانه پدر بر موی تو

دخترت از اهل دنیا خسیته است - قلبش از نامردمی بشکسته است

روی زیبای تو کافی باشدش - چشم خود را روی عالم بسته است

بابای من! کاری نکن تنها بمانم / داده اجل، تا دیدن رویت امانم

من الذی ایتمنی، بابا حسین جان

 

بی تو هر لحظه غمی آمد مرا // زجر ملعون هر نفس میزد مرا

یک نظر بنگر کبودی های من - خار صحرا زخم زد بر پای من

مثل زهرا مادرت پژمرده ام - بی تو بابا تیره شد دنیای من

دیگر از این، دنیای ظلمت پیشه سیرم / بنگر که من، در نونهالی پیر پیرم

من الذی ایتمنی، بابا حسین جان

 

 

دانلود سبک


نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شد شب تارم سحر، آمد پدر // مهربان بابایم آمد از سفر

از تو ممنونم که آخر آمدی - خوب شد بابا که دیگر آمدی

آنقدر مستاق دیدار منی - با دو پا نه بلکه با سر آمدی

مهربان بابا، حال خرابم را نظر کن / از سفر بی من، جان رقیه تو حذر کن

من الذی ایتمنی، بابا حسین جان


شد خرابه غرق نور از روی تو // می زنم شانه پدر بر موی تو

دخترت از اهل دنیا خسیته است - قلبش از نامردمی بشکسته است

روی زیبای تو کافی باشدش - چشم خود را روی عالم بسته است

بابای من! کاری نکن تنها بمانم / داده اجل، تا دیدن رویت امانم

من الذی ایتمنی، بابا حسین جان

 

بی تو هر لحظه غمی آمد مرا // زجر ملعون هر نفس میزد مرا

یک نظر بنگر کبودی های من - خار صحرا زخم زد بر پای من

مثل زهرا مادرت پژمرده ام - بی تو بابا تیره شد دنیای من

دیگر از این، دنیای ظلمت پیشه سیرم / بنگر که من، در نونهالی پیر پیرم

من الذی ایتمنی، بابا حسین جان

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی