وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ق.ظ

مداحی شب سوم ماه محرم - حضرت رقیه (س) - زمینه

تو خرابه محشر کبری به پا شد ناگهان / یه سه ساله دختری یاد باباش افتاده بود

گریه می کرد و می گفت چرا بابام نیومدش / گفته بود امشب میاد، خودش بهم قول داده بود

بیا، بابا من رو ببر -  چرا، بی من رفتی سفر -  بیا، اشک من رو بخر    

حسین، بابا بابا حسین


طشت زر اومد میون خرابه واویلتا / سه ساله سر باباشو به روی دامن گرفت

باباجون خوش اومدی چرا لبات خونی شده / چه کسی تو این کوچیکی بابامو از من گرفت

سلام، بابای سرجدا -  بگو، بی من رفتی چرا -  دیگه، تنهام نذار بابام

بابا، اینا خیلی بدن -  به من، حرفای بد زدن -  ببین، منو کتک زدن   

حسین، بابا بابا حسین

 

 

دانلود سبک


نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شب سوم ماه محرم - حضرت رقیه (س) - زمینه

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ق.ظ

تو خرابه محشر کبری به پا شد ناگهان / یه سه ساله دختری یاد باباش افتاده بود

گریه می کرد و می گفت چرا بابام نیومدش / گفته بود امشب میاد، خودش بهم قول داده بود

بیا، بابا من رو ببر -  چرا، بی من رفتی سفر -  بیا، اشک من رو بخر    

حسین، بابا بابا حسین


طشت زر اومد میون خرابه واویلتا / سه ساله سر باباشو به روی دامن گرفت

باباجون خوش اومدی چرا لبات خونی شده / چه کسی تو این کوچیکی بابامو از من گرفت

سلام، بابای سرجدا -  بگو، بی من رفتی چرا -  دیگه، تنهام نذار بابام

بابا، اینا خیلی بدن -  به من، حرفای بد زدن -  ببین، منو کتک زدن   

حسین، بابا بابا حسین

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی