وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ

مداحی شب چهارم ماه محرم - دو طفلان زینب (س) - زمزمه

برادرم چرا نمیذاری / دسته گلام برن برا یاری / نذار بگن که بی کس و کاری / برادر من، برادر من

شاید منو قابل نمیدونی / چرا داداش منو میرنجونی / نذار بشم تو غصه زندونی / برادر من، برادر من

داداش با خواهرت مدارا کن -  دردای زینبو مداوا کن - شهادت گلامو امضا کن / حسین مظلوم، حسین مظلوم


چرا ازم رو برمی گردونی / چرا منو غریبه میدونی / بمیره خواهرت پریشونی / عزیز مادر، عزیز مادر

تو رو قسم به مادرم زهرا / بذار گلام فدات بشن آقا / رومو زمین نزن دیگه حالا / عزیز مادر، عزیز مادر

دل تو رو تا کوچه ها بردم - تا اسم مادرم رو آوردم - گریه نکن برادرم، مُردم / عزیز زهرا، عزیز زهرا

 

داداش حسن یادت میاد یا نه؟ / گریه ی من یادت میاد یا نه؟ / « منو بزن » یادت میاد یا نه؟ / بگو به زینب، بگو به زینب

یادت میاد روزای آخر رو؟ / یادت میاد حال برادر رو؟ / یادت میاد صورت مادر رو؟ / بگو به زینب، بگو به زینب

دق می کنند به من جسارت شه - بمونن و حرف اسارت شه - زنده باشن، خیمه ها غارت شه / داداش خوبم، داداش خوبم

 

 

دانلود سبک


نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

برادرم چرا نمیذاری / دسته گلام برن برا یاری / نذار بگن که بی کس و کاری / برادر من، برادر من

شاید منو قابل نمیدونی / چرا داداش منو میرنجونی / نذار بشم تو غصه زندونی / برادر من، برادر من

داداش با خواهرت مدارا کن -  دردای زینبو مداوا کن - شهادت گلامو امضا کن / حسین مظلوم، حسین مظلوم


چرا ازم رو برمی گردونی / چرا منو غریبه میدونی / بمیره خواهرت پریشونی / عزیز مادر، عزیز مادر

تو رو قسم به مادرم زهرا / بذار گلام فدات بشن آقا / رومو زمین نزن دیگه حالا / عزیز مادر، عزیز مادر

دل تو رو تا کوچه ها بردم - تا اسم مادرم رو آوردم - گریه نکن برادرم، مُردم / عزیز زهرا، عزیز زهرا

 

داداش حسن یادت میاد یا نه؟ / گریه ی من یادت میاد یا نه؟ / « منو بزن » یادت میاد یا نه؟ / بگو به زینب، بگو به زینب

یادت میاد روزای آخر رو؟ / یادت میاد حال برادر رو؟ / یادت میاد صورت مادر رو؟ / بگو به زینب، بگو به زینب

دق می کنند به من جسارت شه - بمونن و حرف اسارت شه - زنده باشن، خیمه ها غارت شه / داداش خوبم، داداش خوبم

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی