وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۷ ب.ظ

مداحی شهادت حضرت مسلم (ع) - واحد کند (سنگین)

توی کوچه ها می گردم در به در // سر میذارم روی این دیوار و در

مسلمو تنها گذاشتن کوفیا - آقا جون، جون علی کوفه نیا

کوفی حرف جنگ و غارت میزنه - تازیانه دست گرفته بی حیا

ای امیر من! در دام عشق تو اسیرم / شرمندتم، از ماتمت دارم میمیرم

کوفه میا2 آقای خوبم


حال و روز کوفه خیلی بد شده // بی وفایی به خدا بی حد شده

یتیمایی که علی نون دادشون - حالا که بزرگ شدن تو شهرشون

فکر جبرانند ولی با نیزه ها - با تیر و با دشنه، با شمشیراشون

این جماعت، دلش پیش بنی اُمیّس / تو دستشون، تازیانه برا رُقیّس

کوفه میا2 آقای خوبم

 

از سر دارالعماره السلام // تشنه ام زخمی و پاره شد لبام

هرچی گفتم که بهت نامه بدن - از روی دیواراشون سنگ میزدن

بگو زینب خیلی آماده باشه - مردم کوفه همه نامردمن

آقای من! شرمنده ی روی تو هستم / در راه تو، مولای من در خون نشستم

کوفه میا2 آقای خوبم

 

 

دانلود سبک


نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شهادت حضرت مسلم (ع) - واحد کند (سنگین)

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۷ ب.ظ

توی کوچه ها می گردم در به در // سر میذارم روی این دیوار و در

مسلمو تنها گذاشتن کوفیا - آقا جون، جون علی کوفه نیا

کوفی حرف جنگ و غارت میزنه - تازیانه دست گرفته بی حیا

ای امیر من! در دام عشق تو اسیرم / شرمندتم، از ماتمت دارم میمیرم

کوفه میا2 آقای خوبم


حال و روز کوفه خیلی بد شده // بی وفایی به خدا بی حد شده

یتیمایی که علی نون دادشون - حالا که بزرگ شدن تو شهرشون

فکر جبرانند ولی با نیزه ها - با تیر و با دشنه، با شمشیراشون

این جماعت، دلش پیش بنی اُمیّس / تو دستشون، تازیانه برا رُقیّس

کوفه میا2 آقای خوبم

 

از سر دارالعماره السلام // تشنه ام زخمی و پاره شد لبام

هرچی گفتم که بهت نامه بدن - از روی دیواراشون سنگ میزدن

بگو زینب خیلی آماده باشه - مردم کوفه همه نامردمن

آقای من! شرمنده ی روی تو هستم / در راه تو، مولای من در خون نشستم

کوفه میا2 آقای خوبم

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی