وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ

مداحی شب عاشورا - زمزمه

رسیده شام آخرم زینب / بیا بشین برابرم زینب / بگم برا تو خواهرم زینب / چی میشه فردا، چی میشه فردا

قیامته تو کربلا فردا / سرا میرن رو نیزه ها فردا / آتیش میگیره خیمه ها فردا / چی میشه فردا، چی میشه فردا

مراقب سه ساله ی من باش - پناه یاس و لاله ی من باش - شاهد آه و ناله ی من باش - ای خواهر من، ای خواهر من


فردا به چنگ غم اسیر میشی / چند ساعته از غصه پیر میشی / از زندگی یک شبه سیر میشی / عزیز مادر، عزیز مادر

علی اکبرم میره از دست / علی اصغرم میره از دست / یل دلاورم میره از دست / آره عزیزم، آره عزیزم

به خیمه حمله می کنه لشکر - همه به فکر غارت معجر - بگو همه فرار کنند خواهر - به سمت صحرا، به سمت صحرا

میاد یه ساعتی توی گودال - میشه تن داداش تو پامال - می بینی مادرم میره از حال - آره عزیزم، آره عزیزم



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شب عاشورا - زمزمه

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ

رسیده شام آخرم زینب / بیا بشین برابرم زینب / بگم برا تو خواهرم زینب / چی میشه فردا، چی میشه فردا

قیامته تو کربلا فردا / سرا میرن رو نیزه ها فردا / آتیش میگیره خیمه ها فردا / چی میشه فردا، چی میشه فردا

مراقب سه ساله ی من باش - پناه یاس و لاله ی من باش - شاهد آه و ناله ی من باش - ای خواهر من، ای خواهر من


فردا به چنگ غم اسیر میشی / چند ساعته از غصه پیر میشی / از زندگی یک شبه سیر میشی / عزیز مادر، عزیز مادر

علی اکبرم میره از دست / علی اصغرم میره از دست / یل دلاورم میره از دست / آره عزیزم، آره عزیزم

به خیمه حمله می کنه لشکر - همه به فکر غارت معجر - بگو همه فرار کنند خواهر - به سمت صحرا، به سمت صحرا

میاد یه ساعتی توی گودال - میشه تن داداش تو پامال - می بینی مادرم میره از حال - آره عزیزم، آره عزیزم



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی