وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ب.ظ

زمزمه های محرمی

شب دوم - ورود به کربلا

 

چرا دلم دچار ماتم شد / دلم دچار غصه و غم شد / پیش چشام روضه مجسم شد / برادر من، برادر من

دارم می بینم اون هیاهو رو / شکستگی بین ابرو رو / به چنگ گرگ فتنه آهو رو / برادر من، برادر من

حرامیا حرامیا ای وای - زینب و ظلم شامیا ای وای - زینب و دست بی حیا ای وای - امون از این غم، امون از این غم


شب سوم - حضرت رقیه (س)

 

سه ساله ی تو داره جون میده / اون دختره منو نشون میده / چرا سر تو بوی نون میده / بابای خوبم، بابای خوبم

با داغ تو رقیه در جنگه / زنده بودن بدون تو ننگه / زخمای صورتت جای سنگه / بابای خوبم، بابای خوبم

بگو به من کی بود یتیمم کرد -  دل رقیه رو پر از غم کرد -  سایتو از روی سرم کم کرد / بابا بابایی، بابا بابایی

 

شب پنجم - حضرت عبدالله بن حسن (ع)

 

خداروشکر میون گودالم / عمه دیگه نیا به دنبالم / پیش عمو باشم خوبه حالم / میخوام بمیرم، میخوام بمیرم

قیامتی به پا شده این بار / یه پیکر و یه لشکر خونخوار / دست از سر عموی من بردار / میخوام بمیرم، میخوام بمیرم

نامردا با عموم چیکار دارید - شما از آدم آبرو بردید - آی بی حیاها خیلی نامردید - آه و واویلا، آه و واویلا

 

شب هفتم - حضرت علی اصغر (ع)

 

غم تو از جا قلبمو کنده / به اشک من حرمله میخنده / آخه چه جور سرت به نی بنده / بمیره مادر، بمیره مادر

ببین که مادر از غمت جون داد / سنگ می زنند، ای داد و ای بیداد / از روی نی آخر سرت افتاد / بمیره مادر، بمیره مادر

یه بار نگفتی مادرو رفتی - ندیدی ظلم لشکرو رفتی - ندیدی غصب معجرو رفتی - ندیدی مادر، ندیدی مادر

 

شب هشتم - حضرت علی اکبر (ع)

 

پخش شده توی دشت همه اعضات / لشکر داره میخنده به بابات / رسید به دادم عمه ی سادات / علی اکبر، علی اکبر

جوونا اومدن کمک حالا / یه بار دیگه بهم بگو بابا / بعد تو لعنت به همه دنیا / علی اکبر، علی اکبر

داغ تو پیر پیر پیرم کرد - به رنج غصه ها اسیرم کرد -  به رنج غصه ها اسیرم کرد / علی اکبر، علی اکبر

 

شب و روز تاسوعا - حضرت عباس (ع)

 

آخر دیدی تو روی مادر رو / آخر دیدی تو یاس پرپر رو / آخر دیدی تو جای اون در رو / دیدی اباالفضل، دیدی اباالفضل

آخر دیدی شکسته بازو رو / آخر دیدی شکسته پهلو رو / شکستگی کنج ابرو رو / دیدی اباالفضل، دیدی اباالفضل

نذار بگن حسین گرفتار شد - نذار بگن که بی علمدار شد - زینب تو راهی بازار شد - نذار اباالفضل، نذار اباالفضل

نذار به دخترام جسارت شه - النگوی رقیه غارت شه - به این زودی حرف اسارت شه - نذار اباالفضل، نذار اباالفضل



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

زمزمه های محرمی

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ب.ظ

شب دوم - ورود به کربلا

 

چرا دلم دچار ماتم شد / دلم دچار غصه و غم شد / پیش چشام روضه مجسم شد / برادر من، برادر من

دارم می بینم اون هیاهو رو / شکستگی بین ابرو رو / به چنگ گرگ فتنه آهو رو / برادر من، برادر من

حرامیا حرامیا ای وای - زینب و ظلم شامیا ای وای - زینب و دست بی حیا ای وای - امون از این غم، امون از این غم


شب سوم - حضرت رقیه (س)

 

سه ساله ی تو داره جون میده / اون دختره منو نشون میده / چرا سر تو بوی نون میده / بابای خوبم، بابای خوبم

با داغ تو رقیه در جنگه / زنده بودن بدون تو ننگه / زخمای صورتت جای سنگه / بابای خوبم، بابای خوبم

بگو به من کی بود یتیمم کرد -  دل رقیه رو پر از غم کرد -  سایتو از روی سرم کم کرد / بابا بابایی، بابا بابایی

 

شب پنجم - حضرت عبدالله بن حسن (ع)

 

خداروشکر میون گودالم / عمه دیگه نیا به دنبالم / پیش عمو باشم خوبه حالم / میخوام بمیرم، میخوام بمیرم

قیامتی به پا شده این بار / یه پیکر و یه لشکر خونخوار / دست از سر عموی من بردار / میخوام بمیرم، میخوام بمیرم

نامردا با عموم چیکار دارید - شما از آدم آبرو بردید - آی بی حیاها خیلی نامردید - آه و واویلا، آه و واویلا

 

شب هفتم - حضرت علی اصغر (ع)

 

غم تو از جا قلبمو کنده / به اشک من حرمله میخنده / آخه چه جور سرت به نی بنده / بمیره مادر، بمیره مادر

ببین که مادر از غمت جون داد / سنگ می زنند، ای داد و ای بیداد / از روی نی آخر سرت افتاد / بمیره مادر، بمیره مادر

یه بار نگفتی مادرو رفتی - ندیدی ظلم لشکرو رفتی - ندیدی غصب معجرو رفتی - ندیدی مادر، ندیدی مادر

 

شب هشتم - حضرت علی اکبر (ع)

 

پخش شده توی دشت همه اعضات / لشکر داره میخنده به بابات / رسید به دادم عمه ی سادات / علی اکبر، علی اکبر

جوونا اومدن کمک حالا / یه بار دیگه بهم بگو بابا / بعد تو لعنت به همه دنیا / علی اکبر، علی اکبر

داغ تو پیر پیر پیرم کرد - به رنج غصه ها اسیرم کرد -  به رنج غصه ها اسیرم کرد / علی اکبر، علی اکبر

 

شب و روز تاسوعا - حضرت عباس (ع)

 

آخر دیدی تو روی مادر رو / آخر دیدی تو یاس پرپر رو / آخر دیدی تو جای اون در رو / دیدی اباالفضل، دیدی اباالفضل

آخر دیدی شکسته بازو رو / آخر دیدی شکسته پهلو رو / شکستگی کنج ابرو رو / دیدی اباالفضل، دیدی اباالفضل

نذار بگن حسین گرفتار شد - نذار بگن که بی علمدار شد - زینب تو راهی بازار شد - نذار اباالفضل، نذار اباالفضل

نذار به دخترام جسارت شه - النگوی رقیه غارت شه - به این زودی حرف اسارت شه - نذار اباالفضل، نذار اباالفضل



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی