وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۷ ب.ظ

مداحی وفات حضرت زینب (س) - واحد تند

دلم گرفته شدم بی تاب / از می عشقت، شده ام سیراب / وقت دیداره، ای گل نایاب

دیگه راحت شدم ز غصه ها // رو تنم جای تازیانه ها // یادگاری شام و کربلا 2

دل، تنگ دیدار توئه -  غم، سهم بیمار توئه


جدایی بسه دلم تنگه / صورت زینب، زخمی سنگه / آسمون دل، سیاهی رنگه

آرزومه مثل تو امیرم // زیر آفتاب سوزان بمیرم // من به عشق تو مولا اسیرم 2

آه، دیگه وقت رفتنه -  غم، سهم دنیای منه

 

پیرهن خونی تو دستامه / اسم داداشم، ذکر لبهامه / موقع رفتن، حسین باهامه

میمیرم من به یاد کربلا // یاد دستای از بدن جدا // یاد رأسِ به روی نیزه ها 2

من، دیگه طاقت ندارم -  هست، سه ساله منتظرم



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی وفات حضرت زینب (س) - واحد تند

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۷ ب.ظ

دلم گرفته شدم بی تاب / از می عشقت، شده ام سیراب / وقت دیداره، ای گل نایاب

دیگه راحت شدم ز غصه ها // رو تنم جای تازیانه ها // یادگاری شام و کربلا 2

دل، تنگ دیدار توئه -  غم، سهم بیمار توئه


جدایی بسه دلم تنگه / صورت زینب، زخمی سنگه / آسمون دل، سیاهی رنگه

آرزومه مثل تو امیرم // زیر آفتاب سوزان بمیرم // من به عشق تو مولا اسیرم 2

آه، دیگه وقت رفتنه -  غم، سهم دنیای منه

 

پیرهن خونی تو دستامه / اسم داداشم، ذکر لبهامه / موقع رفتن، حسین باهامه

میمیرم من به یاد کربلا // یاد دستای از بدن جدا // یاد رأسِ به روی نیزه ها 2

من، دیگه طاقت ندارم -  هست، سه ساله منتظرم



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی