وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ق.ظ

مداحی شهادت حضرت جوادالائمه (ع) – زمزمه یا زمینه یا واحد

در میان حجره به شور عاشقانه / می کنم گلایه از جور این زمانه

همسرم جفا کرد، چه ها کرد، به قلب پرشراره ام

همچو مادرم در، جوانی به آسمان ستاره ام

روی بام خانه، شبانه، نهاده جسم اطهرم

مرغکان پریدند، کشیدند، سایه به روی پیکرم

قلب من پربلاست – یاد کرببلاست – یاد عاشورا می افتم

آه و واویلا از این غم

 

خود در این مصیبت از خود گلایه کردم / بهر جد عطشان خود چه ناله کردم

من کجا و شاه، شهید، کرببلا کجا بود

چون که غصه ی او، همیشه، به قلب ماسوا بود

پیکرم اگر برده زیر، خورشیده تابان خصم من

دشمنی نیامد، بتازد، با مرکبش به جسم من

قلب من پربلاست – یاد کرببلاست – یاد عاشورا می افتم

آه و واویلا از این غم


دانلود سبک: زمزمه

دانلود سبک: زمینه و واحد



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

در میان حجره به شور عاشقانه / می کنم گلایه از جور این زمانه

همسرم جفا کرد، چه ها کرد، به قلب پرشراره ام

همچو مادرم در، جوانی به آسمان ستاره ام

روی بام خانه، شبانه، نهاده جسم اطهرم

مرغکان پریدند، کشیدند، سایه به روی پیکرم

قلب من پربلاست – یاد کرببلاست – یاد عاشورا می افتم

آه و واویلا از این غم

 

خود در این مصیبت از خود گلایه کردم / بهر جد عطشان خود چه ناله کردم

من کجا و شاه، شهید، کرببلا کجا بود

چون که غصه ی او، همیشه، به قلب ماسوا بود

پیکرم اگر برده زیر، خورشیده تابان خصم من

دشمنی نیامد، بتازد، با مرکبش به جسم من

قلب من پربلاست – یاد کرببلاست – یاد عاشورا می افتم

آه و واویلا از این غم


دانلود سبک: زمزمه

دانلود سبک: زمینه و واحد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی