وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ق.ظ

مولودی ولادت امام حسن (ع) - سرود

آسمون غرق ستاره ، شده از مستی حیدر

نیمه ی ماه عبادت، فاطمه گردیده مادر

قرعه ی مستی / به دلم خورده

حُسن روی او / دلمو برده

یاحسن مولا


سفره دار اهل بیته ، پسر ارشد زهرا

بسته ام دلم رو امشب ، به کریم آل طاها

کاش کبوتر شم / بپرم سمتش

یا که قلبم رو / پر بدم سمتش

یاحسن مولا

 

به جمال بی مثالش ، جبرئیل دخیل و سالک

از سما به سمت مهدش ، اتوبان زدن ملائک

ماه عالم تاب / روی زیباشه

هستی عالم / نظر چشماشه

یاحسن مولا

 

هیبت برق نگاشو ، صاعقه حتی نداره

پیش بخشش آقامون ، حتی حاتم کم میاره

قبر بی شمعت / آرزوی من

حب و عشق تو / آبروی من

یاحسن مولا


دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مولودی ولادت امام حسن (ع) - سرود

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ق.ظ

آسمون غرق ستاره ، شده از مستی حیدر

نیمه ی ماه عبادت، فاطمه گردیده مادر

قرعه ی مستی / به دلم خورده

حُسن روی او / دلمو برده

یاحسن مولا


سفره دار اهل بیته ، پسر ارشد زهرا

بسته ام دلم رو امشب ، به کریم آل طاها

کاش کبوتر شم / بپرم سمتش

یا که قلبم رو / پر بدم سمتش

یاحسن مولا

 

به جمال بی مثالش ، جبرئیل دخیل و سالک

از سما به سمت مهدش ، اتوبان زدن ملائک

ماه عالم تاب / روی زیباشه

هستی عالم / نظر چشماشه

یاحسن مولا

 

هیبت برق نگاشو ، صاعقه حتی نداره

پیش بخشش آقامون ، حتی حاتم کم میاره

قبر بی شمعت / آرزوی من

حب و عشق تو / آبروی من

یاحسن مولا


دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی