وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ

مولودی ولادت امام حسین (ع) – سرود

به کربلای تو ارباب، یه روزی می رسم آخر، یه روزی می رسم آخر، یه روزی می رسم آخر

میون مرقد زیبات، من پا میذارم آخر، من پا میذارم آخر، من پا میذارم آخر

 

اگه تو لحظه های من، نفس تو هویدا شه / میون لقمه های من، محبت تو پیدا شه

دیگه چه حاجتی دارم، به دنیا و تب دنیا، دنیا و تب دنیا، دنیا و تب دنیا

تموم ثروتم میشه، محبت تو ای آقا، محبت تو ای آقا، محبت تو ای آقا

 

دارم حس می کنم امشب، عطر گل زهرا رو، عطر گل زهرا رو، عطر گل زهرا رو

الهی چشم من مَحرم، بشه تا ببینم یارو، بشه تا ببینم یارو، بشه تا ببینم یارو

 

خیال کربلای تو، عالمو کرده دیوونه / برای دیدنش میرم، از این خونه به اون خونه


دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مولودی ولادت امام حسین (ع) – سرود

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ

به کربلای تو ارباب، یه روزی می رسم آخر، یه روزی می رسم آخر، یه روزی می رسم آخر

میون مرقد زیبات، من پا میذارم آخر، من پا میذارم آخر، من پا میذارم آخر

 

اگه تو لحظه های من، نفس تو هویدا شه / میون لقمه های من، محبت تو پیدا شه

دیگه چه حاجتی دارم، به دنیا و تب دنیا، دنیا و تب دنیا، دنیا و تب دنیا

تموم ثروتم میشه، محبت تو ای آقا، محبت تو ای آقا، محبت تو ای آقا

 

دارم حس می کنم امشب، عطر گل زهرا رو، عطر گل زهرا رو، عطر گل زهرا رو

الهی چشم من مَحرم، بشه تا ببینم یارو، بشه تا ببینم یارو، بشه تا ببینم یارو

 

خیال کربلای تو، عالمو کرده دیوونه / برای دیدنش میرم، از این خونه به اون خونه


دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی