وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ

مناجات با امام زمان (عج) - زمزمه

دلتنگ دیدن توام، ای عالم منتظرت / مسرورم گر بیافکنی، بر دستانم نظرت

سائل بی نوای تو، هستم در آه و شرر / از دوری تو می کنم، گریه شب تا به سحر

مستم به سبوی تو من، دنبال تو دشت و دمن / را جست و جو کنم

من منتظر سحرم، بشکسته شده کمرم / از غصه و الم

گشتم مجنون جمالت، آقا برگرد -  دارم امید وصالت، آقا برگرد

ذکر لب لعل همه، بیا گل نرگس // منتظر تو فاطمه، بیا گل نرگس


هر صبح جمعه منتظر، بهر دیدار رخت / گرد شمع وجود تو، چرخم پروانه صفت

آقا از فرط معصیت، گشتم شرمنده ی تو / از هر سمتی که میروم، رِسِم بر خانه ی تو

پر جرم و خطا شده ام، من از تو جدا شده ام / من بی حیا شدم

اما به کرامت تو، با لطف و عنایت تو / عبد خدا شدم

ممنونم از کرم تو، مولای من -  بوسم خاک قدم تو، مولای من

دگر به لب رسیده جان، بیا گل نرگس // قدم نما به جمکران، بیا گل نرگس



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مناجات با امام زمان (عج) - زمزمه

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ

دلتنگ دیدن توام، ای عالم منتظرت / مسرورم گر بیافکنی، بر دستانم نظرت

سائل بی نوای تو، هستم در آه و شرر / از دوری تو می کنم، گریه شب تا به سحر

مستم به سبوی تو من، دنبال تو دشت و دمن / را جست و جو کنم

من منتظر سحرم، بشکسته شده کمرم / از غصه و الم

گشتم مجنون جمالت، آقا برگرد -  دارم امید وصالت، آقا برگرد

ذکر لب لعل همه، بیا گل نرگس // منتظر تو فاطمه، بیا گل نرگس


هر صبح جمعه منتظر، بهر دیدار رخت / گرد شمع وجود تو، چرخم پروانه صفت

آقا از فرط معصیت، گشتم شرمنده ی تو / از هر سمتی که میروم، رِسِم بر خانه ی تو

پر جرم و خطا شده ام، من از تو جدا شده ام / من بی حیا شدم

اما به کرامت تو، با لطف و عنایت تو / عبد خدا شدم

ممنونم از کرم تو، مولای من -  بوسم خاک قدم تو، مولای من

دگر به لب رسیده جان، بیا گل نرگس // قدم نما به جمکران، بیا گل نرگس



دانلود سبک

نظرات  (۱)

بسیا زییا احسنت
پاسخ:
الحمدلله. یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی