وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ق.ظ

مداحی شهادت حضرت زهرا (س) - نوحه

خدایا بیقرار بیقرارم / چرا رنگ خزون داره بهارم

چرا با اینکه مادر پیشَمه باز / میون سینه آرامش ندارم

چقدر این کوچه غم باره -  چرا رنگ غربت داره -  میون دل غم میذاره

خدایا مضطرب حال و پریشونم // چرا این حالتو دارم؟ نمیدونم

آه، واویلا


دلیل اضطرابم برملا شد / میون قلب من محشر به پا شد

میون هاله ای از گرد ظلمت / فلانی پاش میون کوچه وا شد

خدایا این کوچه تنگه -  دل این آدم از سنگه -  با قلبم در حال جنگه

چرا خیره به دست مادرم اومد // چرا این قصه یارم بر سرم اومد

آه، واویلا

 

فلانی! بر سر مادر نزن داد / دلم را می کُشی با داد و فریاد

فلانی! بشکنه دستت الهی / نزن سیلی بع مادر، داد و بیداد

شکستی قلبم رو نامرد -  شدم از این دنیا دلسرد -  ز دنیا این غم سیرم کرد

بمیرم مادر از داغت هزاران بار // کتک خوردی هم از دشمن، هم از دیوار

آه، واویلا



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شهادت حضرت زهرا (س) - نوحه

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱ ق.ظ

خدایا بیقرار بیقرارم / چرا رنگ خزون داره بهارم

چرا با اینکه مادر پیشَمه باز / میون سینه آرامش ندارم

چقدر این کوچه غم باره -  چرا رنگ غربت داره -  میون دل غم میذاره

خدایا مضطرب حال و پریشونم // چرا این حالتو دارم؟ نمیدونم

آه، واویلا


دلیل اضطرابم برملا شد / میون قلب من محشر به پا شد

میون هاله ای از گرد ظلمت / فلانی پاش میون کوچه وا شد

خدایا این کوچه تنگه -  دل این آدم از سنگه -  با قلبم در حال جنگه

چرا خیره به دست مادرم اومد // چرا این قصه یارم بر سرم اومد

آه، واویلا

 

فلانی! بر سر مادر نزن داد / دلم را می کُشی با داد و فریاد

فلانی! بشکنه دستت الهی / نزن سیلی بع مادر، داد و بیداد

شکستی قلبم رو نامرد -  شدم از این دنیا دلسرد -  ز دنیا این غم سیرم کرد

بمیرم مادر از داغت هزاران بار // کتک خوردی هم از دشمن، هم از دیوار

آه، واویلا



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی