وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ب.ظ

مداحی شهادت امام رضا (ع) - زمینه

{ یادم میاد چند سال پیش، تو حرم امام رضا / دسته ی سینه زنی بود، غوغایی بود تو هیئتا } 2

بابام می گفت ای پسرم / نور دو دیده ی ترم / امام رضا با کرمه / معشوق اهل حرمه 2

رضا غریب الغربا

 

{ بابام می گفت امام رضا، مریضا رو شفا میده / به درد بی درمونمون، بی واسطه دوا میده } 2

یادم میاد تو حرمش / با صفا و با کرمش / یه نوری تو دلم نشوند / منو به این حرم کشوند 2

رضا غریب الغربا

 

{ صدای اون سینه زنا، یه ناله ی غریبی بود / برای قلب خسته ام، یه حرفای جدیدی بود } 2

« در غربت، تک و تنها برس به دادم / امید، دل تنگم بیا جوادم 2 »

دلم شکست با اون نوا / با اون نوای باصفا / از زبون امام رضا / می گفت امام جواد بیا

« می آیی، که ببینی ز پا فتادم / امید، دل تنگم بیا جوادم 2 »

رضا غریب الغربا

 

{ تو این حال و هوا بودم، که این دلم گرفت و خفت / انگاری که امام رضا، تو خواب به من اینو می گفت } 2

شکسته ای قلب مرا / گناهت افزونه چرا / خون شده دل ز دست تو / رو به فنائه هست تو

اگه دلت صفا میخواد / اگه می خوای نگات کنم / باید برام جواد بشی / تا که منم صدات کنم

« دوست دارم صدات کنم تو هم منو صدا کنی

من تو رو نیگا کنم تو هم منو نیگا کنی 2 »

رضا غریب الغربا



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شهادت امام رضا (ع) - زمینه

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ب.ظ

{ یادم میاد چند سال پیش، تو حرم امام رضا / دسته ی سینه زنی بود، غوغایی بود تو هیئتا } 2

بابام می گفت ای پسرم / نور دو دیده ی ترم / امام رضا با کرمه / معشوق اهل حرمه 2

رضا غریب الغربا

 

{ بابام می گفت امام رضا، مریضا رو شفا میده / به درد بی درمونمون، بی واسطه دوا میده } 2

یادم میاد تو حرمش / با صفا و با کرمش / یه نوری تو دلم نشوند / منو به این حرم کشوند 2

رضا غریب الغربا

 

{ صدای اون سینه زنا، یه ناله ی غریبی بود / برای قلب خسته ام، یه حرفای جدیدی بود } 2

« در غربت، تک و تنها برس به دادم / امید، دل تنگم بیا جوادم 2 »

دلم شکست با اون نوا / با اون نوای باصفا / از زبون امام رضا / می گفت امام جواد بیا

« می آیی، که ببینی ز پا فتادم / امید، دل تنگم بیا جوادم 2 »

رضا غریب الغربا

 

{ تو این حال و هوا بودم، که این دلم گرفت و خفت / انگاری که امام رضا، تو خواب به من اینو می گفت } 2

شکسته ای قلب مرا / گناهت افزونه چرا / خون شده دل ز دست تو / رو به فنائه هست تو

اگه دلت صفا میخواد / اگه می خوای نگات کنم / باید برام جواد بشی / تا که منم صدات کنم

« دوست دارم صدات کنم تو هم منو صدا کنی

من تو رو نیگا کنم تو هم منو نیگا کنی 2 »

رضا غریب الغربا



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی