وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ

مداحی شهادت رسول اکرم (ص) - زمینه

بابا، بابا، فاطمه تو تنها نذار -  بابا، بابا، منو تو دنیا جا نذار

داری میری بدون من، یا رحمة للعالمین

یه رحمی کن به دخترت، حال بدِ منو ببین

بابا / ببین حسین و حسنم، پایین پات چه حالی دارن / ببین مثه ابر بهار، ز داغ رفتنت می بارن

بابا / من میدونم که بعد تو، غریب و بی کس میشه حیدر / گوشه نشین غم میشه، تو خونه با یه قلب مضطر

وای از غریبی


زهرای من، هی خودتو عذاب نده -  زهرای من، وصیتامو گوش بده

غصه نخور که بعد من، تو اولین مسافری

اما بدون که فاطمه، تو تنها یار حیدری

زهرا / یادت باشه که مرتضی، وظیفشه آروم بمونه / اون ساعتی که می شکنند، اهل ثقیفه درب خونه

زهرا / یه ساعتی میاد که تو، میمونی بین درب و دیوار / وقتی که افتادی زمین، دلو به دست فضه بسپار

وای از غریبی



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شهادت رسول اکرم (ص) - زمینه

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ

بابا، بابا، فاطمه تو تنها نذار -  بابا، بابا، منو تو دنیا جا نذار

داری میری بدون من، یا رحمة للعالمین

یه رحمی کن به دخترت، حال بدِ منو ببین

بابا / ببین حسین و حسنم، پایین پات چه حالی دارن / ببین مثه ابر بهار، ز داغ رفتنت می بارن

بابا / من میدونم که بعد تو، غریب و بی کس میشه حیدر / گوشه نشین غم میشه، تو خونه با یه قلب مضطر

وای از غریبی


زهرای من، هی خودتو عذاب نده -  زهرای من، وصیتامو گوش بده

غصه نخور که بعد من، تو اولین مسافری

اما بدون که فاطمه، تو تنها یار حیدری

زهرا / یادت باشه که مرتضی، وظیفشه آروم بمونه / اون ساعتی که می شکنند، اهل ثقیفه درب خونه

زهرا / یه ساعتی میاد که تو، میمونی بین درب و دیوار / وقتی که افتادی زمین، دلو به دست فضه بسپار

وای از غریبی



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی