وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۲۸ ب.ظ

مداحی شب ششم ماه محرم - حضرت قاسم (ع) - زمینه

به سوی حق ره سپارم، واویلا / سر به برت می گذارم، واویلا

بعد علی اکبر، طاقت موندن ندارم

عمو بده اذن میدون، به خدا من بیقرارم

یتیممو آرزوی، دیدن بابامو دارم  

واویلتا واویلا


زره ندارم عموجان، واویلا / ببین شدم سنگُ باران، واویلا

به ذکر « إن تنکرونی »، وارد میدون شدم من

به یاد « أحلی من العسل »، دل ز همه می کَنَم من 

عمو کجایی ببینی، که دست و پا میزنم من

واویلتا واویلا

 

به آرزویم رسیدم، واویلا / ببین عمو قد کشیدم، واویلا

رسیده هنگام اونکه، سرمو به زانو بگیری

ببینی من غرق خونم، ز داغ من رو بگیری

ببینی پهلوم شکسته، یه دست به پهلو بگیری  

واویلتا واویلا



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شب ششم ماه محرم - حضرت قاسم (ع) - زمینه

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۲۸ ب.ظ

به سوی حق ره سپارم، واویلا / سر به برت می گذارم، واویلا

بعد علی اکبر، طاقت موندن ندارم

عمو بده اذن میدون، به خدا من بیقرارم

یتیممو آرزوی، دیدن بابامو دارم  

واویلتا واویلا


زره ندارم عموجان، واویلا / ببین شدم سنگُ باران، واویلا

به ذکر « إن تنکرونی »، وارد میدون شدم من

به یاد « أحلی من العسل »، دل ز همه می کَنَم من 

عمو کجایی ببینی، که دست و پا میزنم من

واویلتا واویلا

 

به آرزویم رسیدم، واویلا / ببین عمو قد کشیدم، واویلا

رسیده هنگام اونکه، سرمو به زانو بگیری

ببینی من غرق خونم، ز داغ من رو بگیری

ببینی پهلوم شکسته، یه دست به پهلو بگیری  

واویلتا واویلا



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی