وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ق.ظ

مداحی مدح - حضرت اباعبدالله (ع) - شور

بیشتر از همیشه، در طلب نگاتم / امشب رو آقا جون، زائر کربلاتم

از دلم تا مرقد، فاصله ای نمونده / روضه ای که میخونم ، خدا برا تو خونده

ای شاه سر از تن جدا -  ای بهترین عبد خدا

ای آسمانی در زمین -  عشق تموم انبیا

سالار زینب یا حسین

 

باز برای مرقد، دلم شده هوایی / آرزومه بشم من ، یه روزی کربلایی

این دل بی مروت ، کرده منو دیوونه / شب تا سحر همیشه ، میگیره این بهونه

ببر منو کرببلا -  بخر منو ای باوفا

قسم به جون مادرت -  بزن منو آقا صدا

سالار زینب یا حسین

 

موقع مرگم ارباب ، بیا برس به دادم / سر بذارم رو زانوت ، فقط اینه مرادم

اشهد من دم مرگ ، بردن اسم آقا / پیرهن مشکی من ، کفن برام تو دنیا

دلم بُوَد به شور و شین -  بیا به بالینم حسین

قبر منو قرار بده -  میون بین الحرمین

سالار زینب یا حسین

 

سایه ی تیغ و دشنه ، روی تنت نشسته / سنگ کدوم حرامی ، پیشونیتو شکسته

ابر نگاه دشمن ، به سمت خیمه خیره / کی میتونه که خنجر ، از دست شمر بگیره

سرت به روی نیزه ها -  آتیش زدن به خیمه ها

گوشواره ی رقیه رو -  به دست گرفت اون بی حیا

سالار زینب یا حسین



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی مدح - حضرت اباعبدالله (ع) - شور

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ق.ظ

بیشتر از همیشه، در طلب نگاتم / امشب رو آقا جون، زائر کربلاتم

از دلم تا مرقد، فاصله ای نمونده / روضه ای که میخونم ، خدا برا تو خونده

ای شاه سر از تن جدا -  ای بهترین عبد خدا

ای آسمانی در زمین -  عشق تموم انبیا

سالار زینب یا حسین

 

باز برای مرقد، دلم شده هوایی / آرزومه بشم من ، یه روزی کربلایی

این دل بی مروت ، کرده منو دیوونه / شب تا سحر همیشه ، میگیره این بهونه

ببر منو کرببلا -  بخر منو ای باوفا

قسم به جون مادرت -  بزن منو آقا صدا

سالار زینب یا حسین

 

موقع مرگم ارباب ، بیا برس به دادم / سر بذارم رو زانوت ، فقط اینه مرادم

اشهد من دم مرگ ، بردن اسم آقا / پیرهن مشکی من ، کفن برام تو دنیا

دلم بُوَد به شور و شین -  بیا به بالینم حسین

قبر منو قرار بده -  میون بین الحرمین

سالار زینب یا حسین

 

سایه ی تیغ و دشنه ، روی تنت نشسته / سنگ کدوم حرامی ، پیشونیتو شکسته

ابر نگاه دشمن ، به سمت خیمه خیره / کی میتونه که خنجر ، از دست شمر بگیره

سرت به روی نیزه ها -  آتیش زدن به خیمه ها

گوشواره ی رقیه رو -  به دست گرفت اون بی حیا

سالار زینب یا حسین



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی