وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ق.ظ

مداحی مدح - حضرت اباعبدالله (ع) - شور

دوری کرب و بلا، پیرم کرده / به بلا و غصه درگیرم کرده

گوشه میخونه زنجیرم کرده / منو از این زندگی سیرم کرده

آقا ببر به کربلام، که دارم از غصه میمیرم

قسم به جان فاطمه، تویی تو بهترین امیرم

بذار یه بارم که شده، ضریحتو بغل بگیرم

ارباب بی کفن حسین

 

دل من پریشونه، داره بهونه / شب و روز ز داغ تو، آقا میخونه

روضه ی دلم اینه، خدا میدونه / حسرت کرب و بلات، به دل نمونه

صحن و سرای باصفات، آقا برام باغ بهشته

روی دیوار قلب من، اسم تو رو خدا نوشته

روز ازل گل منو، خدا با عشق تو سرشته

ارباب بی کفن حسین

 

برا بین الحرمین، دلم هوایی / آقا دارم میمیرم، از این جدایی

چی میشه بهم بگی، تو هم میایی / بذا که منم بشم، کرب و بلایی

کربلا رفته هات حسین، حتی اونام آروم ندارن

برای دیدن حرم، شبانه روز دارن می بارن

میخواند آقا یه بار دیگه، سر رو ضریحتو بذارن

ارباب بی کفن حسین



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی مدح - حضرت اباعبدالله (ع) - شور

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ق.ظ

دوری کرب و بلا، پیرم کرده / به بلا و غصه درگیرم کرده

گوشه میخونه زنجیرم کرده / منو از این زندگی سیرم کرده

آقا ببر به کربلام، که دارم از غصه میمیرم

قسم به جان فاطمه، تویی تو بهترین امیرم

بذار یه بارم که شده، ضریحتو بغل بگیرم

ارباب بی کفن حسین

 

دل من پریشونه، داره بهونه / شب و روز ز داغ تو، آقا میخونه

روضه ی دلم اینه، خدا میدونه / حسرت کرب و بلات، به دل نمونه

صحن و سرای باصفات، آقا برام باغ بهشته

روی دیوار قلب من، اسم تو رو خدا نوشته

روز ازل گل منو، خدا با عشق تو سرشته

ارباب بی کفن حسین

 

برا بین الحرمین، دلم هوایی / آقا دارم میمیرم، از این جدایی

چی میشه بهم بگی، تو هم میایی / بذا که منم بشم، کرب و بلایی

کربلا رفته هات حسین، حتی اونام آروم ندارن

برای دیدن حرم، شبانه روز دارن می بارن

میخواند آقا یه بار دیگه، سر رو ضریحتو بذارن

ارباب بی کفن حسین



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی