وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ق.ظ

مداحی مدح - حضرت اباعبدالله (ع) - شور 4 ضرب

عشق تو ای شاه عشق به این دلم بنشست / نوای هل من ناصر، ببین کمر بشکست / به این دلم بنشست

فدایی راه تو به جان زهرایم / به سوی کرب و بلا ببین که می آیم / یه روزی می آیم

بین الحرمینت به خدا باغ بهشته

بر سر در قلب ما ببین چنین نوشته

ارباب غریبم - ای شاه و حبیبم


حسین تویی ارباب دل پریشانم / ز داغ تو ای مولا سرود غم خوانم / همیشه گریانم

به وقت مردن آقا بیا به بالینم / زمان گفتن اشهد فقط تو را بینم / نزد تو بنشینم

بنما تو حلالم که نبودم سگ خوبی

با آمدنت لطف به این بنده نمودی

ارباب غریبم - ای شاه و حبیبم

 

شاه کرم عباس و منم گدای او / به یک اشاره جانم شود فدای او / منم گدای او

کرم نمای ای ذکر اشک شبانگاهم / به کربلا آیم که پر از غم و آهم / پر از غم و آهم

بگشا گره از کار دلم باب حوائج

عمریست گرفتار دلم باب حوائج

جانم به فدایت -  قربان وفایت



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی مدح - حضرت اباعبدالله (ع) - شور 4 ضرب

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ق.ظ

عشق تو ای شاه عشق به این دلم بنشست / نوای هل من ناصر، ببین کمر بشکست / به این دلم بنشست

فدایی راه تو به جان زهرایم / به سوی کرب و بلا ببین که می آیم / یه روزی می آیم

بین الحرمینت به خدا باغ بهشته

بر سر در قلب ما ببین چنین نوشته

ارباب غریبم - ای شاه و حبیبم


حسین تویی ارباب دل پریشانم / ز داغ تو ای مولا سرود غم خوانم / همیشه گریانم

به وقت مردن آقا بیا به بالینم / زمان گفتن اشهد فقط تو را بینم / نزد تو بنشینم

بنما تو حلالم که نبودم سگ خوبی

با آمدنت لطف به این بنده نمودی

ارباب غریبم - ای شاه و حبیبم

 

شاه کرم عباس و منم گدای او / به یک اشاره جانم شود فدای او / منم گدای او

کرم نمای ای ذکر اشک شبانگاهم / به کربلا آیم که پر از غم و آهم / پر از غم و آهم

بگشا گره از کار دلم باب حوائج

عمریست گرفتار دلم باب حوائج

جانم به فدایت -  قربان وفایت



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی