وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۶ ب.ظ

مداحی شب ششم ماه محرم - حضرت قاسم (ع) - زمزمه

من یادگار مجتبایم قاسمم من / جوان ترین داماد بنی هاشمم من / « إن تنکرونی » قاسمم من  

پوشانده ام روی مهم را، از چشم های پر ز کینه

از چشم هایی که می افتد، با دیدنم یاد مدینه  

با نامه ی بابای خوبم، تو داده ای اذن جهادم /  من حامی و یار تو هستم، این قصه را او داده یادم


زیر سم اسبان عمو کردم صدایت / این جان ناقابل شده دیگر فدایت / گشتم فدایی ولایت

شیرین تر از شهد عسل بود، بهرت فدا بنمودن جان

حالا شدم مانند اکبر، خونین بدن تن نیمه جان

من روضه ی مادر بخوانم، بشکسته گشته استخوانم / من خود شنیدم ماجرا را، ای مادرِ قامت کمانم



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شب ششم ماه محرم - حضرت قاسم (ع) - زمزمه

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۶ ب.ظ

من یادگار مجتبایم قاسمم من / جوان ترین داماد بنی هاشمم من / « إن تنکرونی » قاسمم من  

پوشانده ام روی مهم را، از چشم های پر ز کینه

از چشم هایی که می افتد، با دیدنم یاد مدینه  

با نامه ی بابای خوبم، تو داده ای اذن جهادم /  من حامی و یار تو هستم، این قصه را او داده یادم


زیر سم اسبان عمو کردم صدایت / این جان ناقابل شده دیگر فدایت / گشتم فدایی ولایت

شیرین تر از شهد عسل بود، بهرت فدا بنمودن جان

حالا شدم مانند اکبر، خونین بدن تن نیمه جان

من روضه ی مادر بخوانم، بشکسته گشته استخوانم / من خود شنیدم ماجرا را، ای مادرِ قامت کمانم



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی