وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ب.ظ

مداحی شب سوم ماه محرم - حضرت رقیه (س) - زمینه

بر روی زانویم، سر نازنینت

بابا، چه کس کرده، تو را اینچنینت

چرا لبهای تو خونین است / چه کس پیشانی تو بشکست / دلم را خست

شدم ویرانه نشین، فدای سرت / کبوده صورتم ببین، فدای سرت

 

بعد از، تو برخیمه، شرر زد حرامی

بابا، گله دارم، ز مردان شامی

چو نامت بردم مرا میزد / همه جا هردم مرا میزد / مرا میزد

آه ز دست دشمنت، دلم شد غمین / ببین عاقبت شدم، خرابه نشین

 

بابا، ببین قلبم، شده پاره پاره

خود روضه خوان بهر، منو گوشواره

شدم دیگر خسته ای بابا / ببر من را دیگر از اینجا / از این دنیا

کی منو کرده یتیم، عزیز دلم / دگر ما پیش همیم، عزیز دلم



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شب سوم ماه محرم - حضرت رقیه (س) - زمینه

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ب.ظ

بر روی زانویم، سر نازنینت

بابا، چه کس کرده، تو را اینچنینت

چرا لبهای تو خونین است / چه کس پیشانی تو بشکست / دلم را خست

شدم ویرانه نشین، فدای سرت / کبوده صورتم ببین، فدای سرت

 

بعد از، تو برخیمه، شرر زد حرامی

بابا، گله دارم، ز مردان شامی

چو نامت بردم مرا میزد / همه جا هردم مرا میزد / مرا میزد

آه ز دست دشمنت، دلم شد غمین / ببین عاقبت شدم، خرابه نشین

 

بابا، ببین قلبم، شده پاره پاره

خود روضه خوان بهر، منو گوشواره

شدم دیگر خسته ای بابا / ببر من را دیگر از اینجا / از این دنیا

کی منو کرده یتیم، عزیز دلم / دگر ما پیش همیم، عزیز دلم



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی