وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۵ ب.ظ

مداحی شب عاشورا - زمینه

زینب، زینب، بیا بشیم کنار من - زینب، زینب، گریه نکن بهار من

ببین که وقت رفتن، برادر تو اومده

بیا بشین کنارمو، وصیتامو گوش بده

امشب / سرم روی شونه ی تو، آروم گرفته خواهر من / تو هم شبیه فاطمه، نشسته ای  برابر من

امشب / صدای قرآن پیچیده، میون خیمه گاهم اما / دشمن داره آماده میشه، برای قتل عام فردا

وای از غریبی


امشب، زینب، علی اصغر پیش ربابه - امشب، زینب، رقیه هم آروم میخوابه

ولوله ای به پا شده، تو قلب افلاک و زمین

امشب شب آخرمه، یک دل سیر منو ببین

فردا / روزیه که به روی نی، میره سر برادر تو / شیش ماهه ام تیر میخوره، همین جا در برابر تو

فردا / دویادگاری حسن، پرپر میشن میون میدون / علی اکبر میزنه، دست و پا بین موجی از خون

وای از غریبی

 

فردا، زینب، آتیش میگیره خیمه ها - فردا، زینب، سرم از تن میشه جدا

یادت بمونه خواهرم، سراغمو نگیری

میترسم از ماتم من، کنار من بمیری

زینب / یادت باشه که بچه ها، تو خیمه ها پناه نگیرن / بگو همه فرار کنند، ممکنه تو آتیش بمیرن

زینب / گوشواره هاشونو بگیر، بگو بدن زیوراشونو / فردا دیگه عباس که نیست، محکم کنن معجراشونو

وای از غریبی


دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شب عاشورا - زمینه

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۵ ب.ظ

زینب، زینب، بیا بشیم کنار من - زینب، زینب، گریه نکن بهار من

ببین که وقت رفتن، برادر تو اومده

بیا بشین کنارمو، وصیتامو گوش بده

امشب / سرم روی شونه ی تو، آروم گرفته خواهر من / تو هم شبیه فاطمه، نشسته ای  برابر من

امشب / صدای قرآن پیچیده، میون خیمه گاهم اما / دشمن داره آماده میشه، برای قتل عام فردا

وای از غریبی


امشب، زینب، علی اصغر پیش ربابه - امشب، زینب، رقیه هم آروم میخوابه

ولوله ای به پا شده، تو قلب افلاک و زمین

امشب شب آخرمه، یک دل سیر منو ببین

فردا / روزیه که به روی نی، میره سر برادر تو / شیش ماهه ام تیر میخوره، همین جا در برابر تو

فردا / دویادگاری حسن، پرپر میشن میون میدون / علی اکبر میزنه، دست و پا بین موجی از خون

وای از غریبی

 

فردا، زینب، آتیش میگیره خیمه ها - فردا، زینب، سرم از تن میشه جدا

یادت بمونه خواهرم، سراغمو نگیری

میترسم از ماتم من، کنار من بمیری

زینب / یادت باشه که بچه ها، تو خیمه ها پناه نگیرن / بگو همه فرار کنند، ممکنه تو آتیش بمیرن

زینب / گوشواره هاشونو بگیر، بگو بدن زیوراشونو / فردا دیگه عباس که نیست، محکم کنن معجراشونو

وای از غریبی


دانلود سبک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی