وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ق.ظ

مداحی شهادت حضرت مسلم (ع) - واحد کند (سنگین)

بر بام دارالعماره / لب تشنه و دیده گریان

ذکر لبم وقت رفتن / کوفه میا ای حسین جان

من مسلم بی پناهم -  شرمنده از روی شاهم

 

در کوچه ها یاد زینب، یاد دو دستان عباس

یاد علی اصغر او، یاد سه ساله گل یاس 

بنگر که تنها میان، کوفه شدم زار و گمنام / آقا خبر ده به زینب، سنگش زنند از روی بام 

گویی که آماده گشتند، بر دیدنت ای حسین جان /  پر مشتری گشته امروز، بازار نیزه فروشان 

من مسلم بی پناهم -  شرمنده از روی شاهم

 

آقا شدم از غم تو، درمانده و سینه صد چاک

افتاده جسمم ز بام، دارالعماره روی خاک

عهد و وفا یادشان رفت، این کوفیان ستمگر / ترک سفر کن حسین جان، آقا میا کوفه دیگر

کردم وصیت که نامه، بهر تو آقا نویسند / اما همان دم که گفتم، نامت سرم را بریدند

من مسلم بی پناهم -  شرمنده از روی شاهم


دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شهادت حضرت مسلم (ع) - واحد کند (سنگین)

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ق.ظ

بر بام دارالعماره / لب تشنه و دیده گریان

ذکر لبم وقت رفتن / کوفه میا ای حسین جان

من مسلم بی پناهم -  شرمنده از روی شاهم

 

در کوچه ها یاد زینب، یاد دو دستان عباس

یاد علی اصغر او، یاد سه ساله گل یاس 

بنگر که تنها میان، کوفه شدم زار و گمنام / آقا خبر ده به زینب، سنگش زنند از روی بام 

گویی که آماده گشتند، بر دیدنت ای حسین جان /  پر مشتری گشته امروز، بازار نیزه فروشان 

من مسلم بی پناهم -  شرمنده از روی شاهم

 

آقا شدم از غم تو، درمانده و سینه صد چاک

افتاده جسمم ز بام، دارالعماره روی خاک

عهد و وفا یادشان رفت، این کوفیان ستمگر / ترک سفر کن حسین جان، آقا میا کوفه دیگر

کردم وصیت که نامه، بهر تو آقا نویسند / اما همان دم که گفتم، نامت سرم را بریدند

من مسلم بی پناهم -  شرمنده از روی شاهم


دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی